Értékeink

Az SOS-Sofőrszolgálat mottója:

ELÉGEDETTSÉGE, A MI BEFEKTETÉSÜNK!

Mi, az SOS-Sofőrszolgálat vezetői, munkatársai valamint alvállalkozói

  • az ügyfél érdekeit szem előtt tartva végezzük tevékenységünket,
  • a minőségi szolgáltatást és a ránk bízott értékek védelmét alapelvnek tekintjük sofőrszolgálati tevékenységünk során,
  • a váratlan helyzetekben is gyorsan, körültekintően döntünk és cselekszünk,
  • a szolgáltatások árairól és a megbízások pillanatnyi állapotáról pontos információkat biztosítunk,
  • a megbízatás jellegének megfelelő öltözékben teljesítjük feladatainkat,
  • udvariasan szolgáljuk ki ügyfeleinket,
  • csak a legszükségesebb adatokat rögzítjük, kerüljük a felesleges adminisztrációt,
  • hosszútávon együttműködő csapatot építünk.

Küldetésünk

hogy Budapesten és környékén számottevően csökkentsük az ittas sofőrök álltal okozott balesetek számát az által, hogy egyre többen megismerik sofőrszolgálati szolgáltatásunkat. Célunk, hogy a sofőrszolgálati piacon piacvezető szerepet töltsünk be, így a kölcsönös hosszú távú előnyök érdekében megbízható szolgáltatást nyújtunk megrendelőinknek a fenti értékekkel azonosuló, motivált munkatársainkkal és partnereinkkel.