Az SOS-Sofőrszolgálat mottója:
ELÉGEDETTSÉGE, A MI BEFEKTETÉSÜNK!
Mi, az SOS-Sofőrszolgálat vezetői, munkatársai valamint alvállalkozói
- az ügyfél érdekeit szem előtt tartva végezzük tevékenységünket,
- a minőségi szolgáltatást és a ránk bízott értékek védelmét alapelvnek tekintjük sofőrszolgálati tevékenységünk során,
- a váratlan helyzetekben is gyorsan, körültekintően döntünk és cselekszünk,
- a szolgáltatások árairól és a megbízások pillanatnyi állapotáról pontos információkat biztosítunk,
- a megbízatás jellegének megfelelő öltözékben teljesítjük feladatainkat,
- udvariasan szolgáljuk ki ügyfeleinket,
- csak a legszükségesebb adatokat rögzítjük, kerüljük a felesleges adminisztrációt,
- hosszútávon együttműködő csapatot építünk.
Küldetésünk
hogy Budapesten és környékén számottevően csökkentsük az ittas sofőrök által okozott balesetek számát az által, hogy egyre többen megismerik sofőrszolgálati szolgáltatásunkat. Célunk, hogy a sofőrszolgálati piacon piacvezető szerepet töltsünk be, így a kölcsönös hosszú távú előnyök érdekében megbízható szolgáltatást nyújtunk megrendelőinknek a fenti értékekkel azonosuló, motivált munkatársainkkal és partnereinkkel.